Cat vs. Robot
Dr. Blue quarantines a dog with the flu, Dr. Ross treats a Boxer whose limbs never fully formed and Dr. Lavigne thinks a robot vacuum is stressing out a cat. Afterwards, Dr. Lavigne performs a surgery to save a puppy's life.