Rock'n Bronco
Rocker Ted Nugent brings in his beloved '74 Bronco. Bill and the guys make a ground up, all-terrain beast unlike any other. With his creative sparks flying, Bill gets going on a build he's dreamed about for years: a handmade, all-tube, off-road buggy.