Tale of Two Fords
A long-time client wants to improve upon a near-perfect '68 Ford Ranger. The team is up to the task with an all-new custom chassis, handmade interior, rebuilt bed and Coyote 5.0 engine swap. Plus, the guys check off new custom upgrades on a '75 Bronco.