Spring Celebrations
The bakers celebrate the vibrant colors of spring as host Ali Khan challenges them to make colorful, spicy sweets for Holi, a Hindu spring festival. Then they use a spring green ingredient to create a leaping leprechaun dessert for St. Patrick's Day.