Spring on the Farm
Host Ali Khan challenges 11 bakers to whip up tasty farm stand breakfast treats. Then the bakers must show off their skills and impress judges Kardea Brown, Nancy Fuller and Duff Goldman with a cake and dessert creation featuring happy, dancing cows.