Self Help
Hoping to rehabilitate Zorak, Space Ghost has on psychiatrist Dr. Joyce Brothers, who ends up being more concerned about him. Later, comic Rich Hall gives pointers on how to pick up women, which Zorak and Moltar use to impress author Anka Radakovich.