Batmantis
A mysterious villain kidnaps Moltar, and Space Ghost must solicit the help of Adam West, Lee Meriweather and Eartha Kitt, all from the "Batman" television series, in an effort to save him. And Space Ghost, it's Zorak as Batmantis!