The Convention
After meeting Jan in Philadelphia for the annual Northeastern Mid-Market Office Supply Convention, Michael enlists Dwight's help in organizing a party in his room for fellow conventioneers. Meanwhile, Ryanand Kelly join friends out on a double date.