Who Invited Charlie?
At the dawn of the pandemic, a family's peace is shaken by the arrival of a peculiar character from the past with secrets that could heal old wounds.
Phil and his family seek refuge in the Hamptons to dodge the pandemic, but their peace quickly comes to an end with the arrival of the flamboyant Charlie, a former college classmate who knows a side of Phil that can be healing for everyone.