Keep Your Frenemies Close
Wes scores another kill, but when a large group enters their camp, the win creates tension. A desperate Bulent migrates to Seth's watering hole. Seth is open to a partnership but Bulent remains solo and quickly gets a major food win in Seth's backyard.