The Barehanded Killer
After self-banishing, Kate is slammed by Africa's wrath. Desperately hungry, Bulent gets a major score with his bare hands but can Makani put aside her vegan beliefs? Wes and Gwen's first big food win goes wrong, threatening their health and challenge.