Fired Up for a Jeep (Part 1 of 208)
The guys buy back a 1952 Willys Jeep with the intention of building the ultimate off-road machine. However, with no buyer, the Misfits pull out all the stops and showcase the Jeep at Rednecks With Paychecks.