Boom or Bust (Part 2 of 209)
The Misfits continue working on the restoration of the vintage, 1932 Ford Tudor. Thomas throws a wrench in the plans and takes everyone to the Barrett-Jackson where he finds a 1955 Chevy hardtop to flip.