Truck vs. Train
Heavy D comes up with a plan to rid the world of minivans by making and selling a mini version of Dieselsellerz’ legendary MegaRam. The F650 giveaway reveal will stretch the power of diesel to the limit when the F650 tries to pull an entire train.