Free Willy's
In the diesel world, no one has more fun or builds bigger, badder trucks than Dieselsellerz. They turn a rusty 1948 Willy's Jeep into a diesel-drinking monster for a new client and find the next giveaway truck at a gas station: a pristine LBZ Duramax.