Love Is in the Air
Determined to expose Lady Lovelyn as Sugar Candy's killer, Bruno and Mark attempt to get a sample of her DNA -- by any means necessary. Later, Mark shares his talents with the queens at Kitty, while Bruno finds himself doing an unexpected good deed.