There’s No Way This Is Eczema
Charlotte’s painful purple patches on her legs have been diagnosed as eczema. Convinced the diagnosis is wrong, she turns to Dr Emma for answers. Determined to get to the bottom of it, Dr Emma discovers something much more sinister.