This Is a Big One!
Dr Emma meets Kyla who suffers with pus-filled lesions all over her body. She has been diagnosed with nodular prurigo, but Dr Emma quickly realises that all is not as it seems. And, Pirkko’s pilar cyst is one of the biggest Dr Emma has ever seen.