Gladiator Garageworks Bike
Sr. and the guys work on a big bad chopper for their newest client, Gladiator GarageWorks. Mikey attempts his comedy routine in front of a live audience, and Jr. drops in on Adam Carolla's podcast to discuss life after OCC.