The Jeanette Lee "Black Widow" Bike
Mikey is back from rehab and ready to make amends. Jr. meets with Jonathan Byrd II about designing a new brand campaign for Jonathan's IndyCar racing team, and OCC builds a "Black Widow" bike for pool champion Jeanette Lee.