We Wish You a Merry Purstmas
Binky shakes a present and ‘robots’ (toys) come out. The pets believe they’re under alien attack. The team must get rid of these Christmas menaces before Small Human wakes up. Luckily, they find out they're 'toys' just in time to make things right.