Gobble’s Gotta Go
Gordon invents a new gadget called a Gobble 'n Go to protect the station from aliens! Binky’s a bit jealous of how good it is. However when the machine malfunctions and takes off with Loo, Binky saves the day and proves what a clever agent he is.