Peebles' Pet Shop of Terrible Terrors!
Scooby and the gang meet Wanda Sykes, who is helping save a bunch of animals up for adoption in a pet supply store. When a monster egg hatches, our heroes and Wanda must not only save the store and the animals, but their own lives!