A Mystery Solving Gang Divided!
Scooby-Doo and the gang travel to Chambersburg, a battlefield near Gettysburg, to investigate the mysterious appearance of ghost zombie Civil War soldiers and come face-to-face with a rival mystery solving gang: the Funky Phantom crew.