Triple Threats
Stalked by black mambas, lions, and crocs, Wes eyes the exit. Teal's bow scores a big win. As an elephant closes in, Joe rigs an alarm from scavenged wire and shell casings. Steven and Frank's bid to turn sheet metal into a roof might end in disaster.