No Fury Like a Woman Thorned
Fueled by their fishing win, Waz and Teal scavenge the ruins to build shelter. Wes fights a territorial crocodile for control of a fishing spot. Amber battles an eye infection as camp chaos boils over. Two survivalists are forced to leave the challenge.