Are You Happy Now?
Ed doubts Liz' faithfulness. Jenny and Sumit explore their erotic side. Andrei is alarmed to hear that someone may have reported him to immigration. Usman prepares his mother for Kim. Michael confronts Angela after she destroys his car.