Complicated
Sumit wants to spice things up with Jenny. Usman wonders if the relationship is worth fighting for. Yara fears for her family in Ukraine. Liz opens up to her friend about a shocking comment from Ed. Libby's sisters betray her. Angela prepares for Nigeria.