Compromising Positions
Eric worries about Larissa's surgery. Karine looks into leaving the US. Chaos ensues at Angela and Michael's pre-wedding festivities. Kalani questions the future of her marriage. Colt makes a scandalous revelation. Andrei's shady past is revealed.