What Goes Around, Comes Around
Colt visits a new love in secret. Angela is urged to seek legal advice about her relationship with Michael. Larissa's future in the US is in jeopardy. Andrei makes a sudden announcement to Elizabeth's family. Kalani asks Asuelu to change his priorities.