Mike and Elvis attempt to resuscitate a 1974 Jaguar XJ6 -- a car that, in its heyday, was beloved by business fat cats and underworld gangsters alike. The Jag's bodywork may be in great condition, but it hasn't turned a wheel in 30 years.