Mini Mark 1 850
Mike discovers a Mini Mark 1 in a garage in Wales. This one is a non-runner that hasn't turned a wheel in over a decade. Elvis and Mike know making radical changes to such a historic car will enrage Mini enthusiasts, but they don't want a museum piece.