A Tale of Two Tails
Dr. Blue aids with a crisis when a dog has chewed off her own tail, and Dr. Ross treats a reptile that may need a tail amputation. Meanwhile, Dr. Lavigne helps a cat that was thrown out of a car and is now having seizures.