Pomeranian Plot Twist
Dr. Lavigne sees a surprise on an X-ray of one of his patients, while Dr. Ross flexes his exotic vet chops with a highly contagious fennec fox and kinkajou. Meanwhile, Dr. Blue has his hands full with a former frat-house pig.