Opportunity Knox; Wings Take Heart
In "Opportunity Knox," Pinky and The Brain travel to Fort Knox to steal the nation's gold supply. Later, a moth's love for a beautiful butterfly sweeps him away on an incredible and comic journey in "Wings Take Heart."