Guardin’ the Garden; Plane Pals
Slappy Squirrel is "Guardin' the Garden" when she protects the tree of knowledge from the slimy Snake. In "Plane Pals," an obnoxious businessman must cope with his seatmates, the Warner siblings, during a 14-hour international flight.