Bogged Down in Buffalo
In Buffalo, single father Steven Marchione is struggling to keep the family's legacy restaurant Casa Di Francesca's open after a series of tragic life events. Robert Irvine has 48 hours to make Steven the leader his restaurant needs to save the business.