Colorado Couple in Crisis
The couple that runs Millonzi's in Fairplay, CO, is buried in debt and on the brink of divorce. Robert Irvine must get Tim and Jenifer to work as a team again if they have any hope of salvaging their relationship or their 14-year-old restaurant.