Motorbikes and Major Moves in Playa del Carmen
An adventurous entrepreneur heads to Playa del Carmen, Mexico, to set up a new home base for her vegan-focused travel business. Her budget can't cover her entire wish list, and deciding between beach and jungle may also prove problematic for her start-up.