Goodbye Dream Home, Hello Adventure
A family of urban homesteaders is leaving their Atlanta home to give their kids a hands-on global experience in Jaco, Costa Rica. An immigrant himself, Dad has big ideas on how to ease their transition, but world-traveler Mom is focused on the details.