This Ball of Mud and Meanness
Alfred and Selina help Bruce on his quest to find his parents’ killer, Matches Malone. Meanwhile, Gordon follows up with Edward Nygma on Kristen Kringle’s whereabouts and Hugo Strange continues his treatment to reduce Penguin’s aggression.