Mr. Freeze
Penguin takes a hit for Galavan’s murder but doesn’t let Gordon off easily. Meanwhile, Gordon and Bullock investigate the body-snatching spree of Victor Fries, one of Gotham’s preeminent cryogenics engineers, as the Wrath of the Villains continues.