Jealousy’s Killer Web
In 2017, Julii Johnson lies dead in front of her boyfriend’s home in Warren, Michigan. All evidence seems to point to the boyfriend. As detectives dig deeper, they uncover a complicated plot, and no one is talking except on the jail phone.