Calling All Suspects
Newlyweds Tony Cooper and Melinda Kotkins of Gresham, Oregon, are executed. Jail calls during Tony's previous incarceration yield many suspects, including men in love with Melinda. The killer seals his own fate thanks to a jail call to his wife.