Alex vs Desserts
Three seasoned dessert chefs from California, Washington and Texas challenge Chef Alex Guarnaschelli in two sweet rounds of cooking hosted by Eric Adjepong. It's up to judges Sherry Yard and Dahlia Narvaez to decide on the winner.