Alex vs Pork
Eric Adjepong hosts as Chef Alex Guarnaschelli goes up against three pork experts from New York, Washington and Arkansas. The chefs do their best to choose ingredients that will knock Alex out in round one and impress judges Kathy Fang and Simon Majumdar.