Moving Mountains
Things get explosive when the Kilchers expand a road on their homestead with detonation expert Desmond Duffy. Later, Jane and Charlotte get stuck in the mud on a fishing trip while Atz Sr. and Bonnie brave the backcountry to salvage vital resources.