New Frontiers, New Threats
With winter coming to an early close, the Kilchers spring into action preparing the homestead. Eivin and August struggle to resupply the head of the bay. Jane and Eve embark on a ptarmigan hunt. Atz Sr. and Atz Lee build a weather station on Perl Island.