Right Here Weighting for You
Fit Farm is finally over, and Ashely and Tina meet with Dr. Procter to hopefully get approved for surgery. Meanwhile, Meghan moves full speed ahead with choosing a wedding venue and picking her cake, while Vannessa lets off steam riding a mechanical bull!