Weight Women Can't Jump
The BFFs struggle with the rigors of Fit Farm, where Ashely learns to push herself past her comfort zone, and Vannessa realizes she's capable of more than she thought. Meghan faces uncomfortable truths about her upcoming wedding, and Tina finally snaps.